Forskrifter

Vilkår og betingelser for å tilby "Beauty Therapy Paulina Angelika Kalinowska"
 
§ 1
Generelle bestemmelser

 
1. Disse forskriftene, heretter kalt "forskrifter", definerer reglene for bruk av tjenestene som tilbys av "Beauty Therapy Paulina Angelika Kalinowska", Holbergs gate 3, 0166 Oslo, heretter kalt "Salon".

2. Salongens klienter er forpliktet til å bli kjent med reglene og forskriftene før behandling påbegynnes, heretter kalt "Behandling", og å følge bestemmelsene i denne.

3. Å gå inn i behandlingen er lik å godta bestemmelsene i forskriften.

4. Dersom klienten eller kunden ikke overholder kravene i forskriften, vil salongen fraskrive seg ansvaret for behandlingen som utføres.

5. Mindreårige mellom 10 og 18 år kan bruke salongens tilbud bare med kunnskap og samtykke fra foreldre eller foresatte, som tar fullt ansvar for dem ved å signere en passende erklæring.

6. Kontoret er ikke ansvarlig for verdisaker som blir etterlatt uten tilsyn.
 
§ 2
Åpningstider

 
1. Salongen tilbyr tjenester mandag til lørdag fra kl. 10.00 til 20.00. På lovbestemte helligdager og søndager er salongen stengt.

2. Endringer i åpningstidene til salongen kan bli endret av årsaker utenfor vår kontroll: fravær av en ansatt eller tilfeldig (for eksempel mangel på strøm, vann).

§ 3
Avtale

 
1. Klienter kan bestille en behandling minst 2 timer før den planlagte tjenesten:
- direkte i resepsjonen i salongens åpningstider
- via nettstedet https://bestill.timma.no/beautytherapy,
- på telefon 22 11 49 29 i salongens åpningstider,
- ved å sende en e -post til post@beautytherapy.no,
- ved å sende en melding via Messenger til @beautytherapymediogspaklinikk.

2. Hvis du blir kontaktet på telefon, kan mangelen på respons fra salongen skyldes at resepsjonspersonalet er ubehagelig. Kunder blir deretter bedt om å sende en tekstmelding, e -post, melding via Messenger eller ringe igjen på et annet tidspunkt. Hvis anrop blir savnet, vil salongpersonalet gjøre sitt ytterste for å ringe kundene tilbake ved første tilgjengelige tidspunkt.

3. Dagen før besøket minner salongen deg om besøket ved hjelp av en tekstmelding som gir deg tidspunktet for besøket. Hvis du bestiller flere tjenester på en gitt dag, vil du motta et varsel for hver tjeneste. Vær oppmerksom på tidspunktene for hver behandling i tekstmeldingen, og kom så tidlig som mulig. Ved sen ankomst er ikke salongen ansvarlig for avbestillinger. Samtidig forbeholder Salon seg at det kan være situasjoner som er utenfor kontrollen, for eksempel Internettbrudd eller feil i meldingssystemet, knyttet til manglende levering. Å sende påminnelser om tjenesten via SMS bør derfor ikke behandles som en obligatorisk praksis, hvis svikt kan føre til en berettiget fratreden fra tjenesten uten å varsle salongens resepsjon.

§ 4
Avbestilling av avtaler og møter

1. Ved kansellering av bestilt behandling, er Kunden forpliktet til å informere salongen om dette på telefon, e-post eller Messenger-søknad minst 24 timer før den planlagte behandlingen. Telefonsamtalen må lykkes, dvs. telefonsamtalen besvares av en salongmedarbeider.

2. Ved unnlatelse av å delta på Behandlingen på avtalt dato eller kansellering av avtalen mindre enn 24 timer før oppstart, anses avtalen fullført og gir salongen rett til å utstede en faktura for 100% av behandlingsprisen. En klient som unnlater å kansellere en bestilling i tide to ganger, må ta hensyn til avslag på senere reservasjoner av behandlingsdatoer.

§ 5
Forsinkelser i behandlingen

1. Salongen har en arbeidsplan basert på timeplanen. Vennligst kom 5 minutter for tidlig, slik at du kan forberede deg på planlagt behandling: fyll ut et kort, bruk garderoben og toalettet. Kunder er planlagt til bestemte tider, vær så snill.

2. I unntakssituasjoner kan en klient komme for sent til behandlingen, maksimalt 15 minutter. Hvis du kommer for sent, vil det resultere i at behandlingen blir forkortet med tiden du kommer for sent, og kostnaden er 100% av prisen.

3. Uavhengig av det foregående, kan behandlingen med Kundens uttrykkelige samtykke utføres til tross for lengre forsinkelse, forutsatt at de ulike stadiene av behandlingen skal forkortes etter den ansattes skjønn. For den behandlede behandlingen skal hele prisen betales.

4. Salongen beholder retten til ikke å utføre en behandling for en klient som kommer mer enn 15 minutter for sent.

5. En klients forsinkelse må ikke utsette tidspunktet for neste behandling. Vennligst informer oss om forsinkelse på telefon umiddelbart før planlagt starttid.

6. I unntakssituasjoner lar personalet i salongen klienten vente i venterommet i opptil 15 minutter.

7. I tilfelle behandlingsforsinkelse på grunn av Salon -ansattes feil eller langvarig besøk av den foregående klienten, vil behandlingen bli utført uten å forkorte behandlingstrinnene.

8. Kontoret forbeholder seg retten til å kansellere behandlingen med en samtidig endring av reservasjonsdatoen eller muligheten til å avtale en ny dato på et senere tidspunkt, som kundene vil bli informert om på forhånd. Det er mulig å avbestille en avtale uten garanti for å bytte den til en annen dag på grunn av en tilfeldig situasjon (f.eks. Elektrisk sammenbrudd, plutselig fravær av en ansatt på grunn av sykdom).

9. Hvis endringen av dato gjelder en prosedyre innenfor et pass/kupong, anses passet/kupongen som forlenget med antall dager mellom den kansellerte prosedyren og den nye datoen for prosedyren.
 
§ 6
  Stille sone

 
1. Salongen er delt inn i to soner:

a) høyt mottak, i denne sonen kan du foreta korte telefonsamtaler, registrere og få hjelp med alle problemer,

b) stille - behandlingsområde, i det rolige området er det forbud mot å bruke utstyr som kan forstyrre stillheten og avslapningen til andre kunder og kosmetologer som jobber i konsentrasjon. Ringende telefoner forstyrrer arbeidet ditt, forkorter behandlingstiden, forstyrrer kurset og ødelegger avslapningsatmosfæren. Vennligst respekter forespørselen, og taus telefonen før behandling!
 
§ 7
Prinsipper for kosmetiske prosedyrer

 
1. Salongen opererer i samsvar med databeskyttelsesloven. Under det første besøket i salongen blir hver klient bedt om å fylle ut klientdatabladet for å opprette en fil. Dataene som er oppgitt er: navn, mobiltelefon, e -postadresse. Filen brukes til å samle informasjon om tjenester som tilbys og varer som er kjøpt i salongen. På grunnlag av denne registreringen beregnes en vanlig kunderabatt, Salongen varsler om aktuelle kampanjer og minner om planlagte besøk. Dataene er lagret i mottakssystemet og ikke gjort tilgjengelig for noen.

2. Under ditt første besøk må du fylle ut et samtykkeskjema for behandling av personopplysninger og et konsultasjonskort, samtykke til å utføre prosedyren og en bekjennelse av forskriften. Forskriften er tilgjengelig på nettstedet https://www.beautytherapy.no/, på Facebook -profilen @beautytherapymediogspaklinikk og i resepsjonen på salongen.

3. Vi bruker kun dataene dine til å kontakte deg, og vi garanterer ikke å misbruke dem, enten for SMS eller e -post. Alle behandlingene dine er registrert, beskrevet i en behandlingsfil og beskyttet av taushetsplikt. Personer som jobber i salongen har passende personlig kultur og sørger for fullstendig skjønn.

4. Før behandlingen starter, foretar den ansatte et intervju med klienten for å fastslå om klientens helsetilstand, tidligere eller nåværende sykdommer, så vel som livsstil ikke er kontraindikasjoner for å gjennomgå behandlingen eller ikke utgjør en risiko for bivirkninger og for å etablere anbefalinger etter behandling.

5. Hver klient er kjent med kontraindikasjoner, bivirkninger og anbefalinger etter behandling, og ved å gå videre til behandlingen er de fullt klar over dem og godtar dem. Når det gjelder de mest alvorlige behandlingene og komplikasjonene, har arbeideren rett til å motta en skriftlig bekreftelse på dette og nekte å utføre behandlingen i fravær av klientens vilje til å komme med en slik uttalelse.

6. Enhver gravid kvinne kan gå til salongen for massasje, fra 3. til 8. måned av svangerskapet, så lenge det ikke er kontraindikasjoner for slike behandlinger. Før den første massasjen er det nødvendig å besøke den behandlende legen for å utelukke eventuelle kontraindikasjoner.

7. Før behandlingen starter, er kundene forpliktet til å informere arbeideren om eventuelle plager og kontraindikasjoner som kan påvirke behandlingsforløpet, spesielt om: hjertesykdommer, bruk av pacemaker, kreft, inflammatoriske tilstander i den akutte fasen, gulsott og andre smittsomme sykdommer, graviditet eller etter fødsel, eide proteser eller innleggssåler (f.eks. intrauterine enheter), bruk av medisiner som reduserer blodpropp og ikke-standardiserte medisiner, bruk av medisiner som reduserer blodpropp og ikke-standardiserte medisiner som ønsker å se blod eller forstyrret kroppsvev.

8. Å holde tilbake sykdom, sykdom eller andre forhold resulterer i at klienten tar ansvar for helsen sin. I tilfelle skjuling av den ovennevnte informasjonen, fritas ansatte i salongen for ethvert ansvar for mulige konsekvenser.

9. Hver gang, hvis behandlingen ikke utføres i en serie, hvor intervallene mellom påfølgende behandlinger er maksimalt 7 dager, eller før begynnelsen av den neste serien, som skjer etter en periode på mer enn 14 dager, bør klienten bekrefte gyldigheten av intervjuet og informasjonen som er gitt.

10. Kundene er pliktig til umiddelbart å informere arbeideren om enhver forringelse av deres velvære i løpet av behandlingen.

11. Hvis det er tvil om sikkerheten ved å tilby behandlingen, kan den ansatte nekte å tilby behandlingen. Den ansatte har rett til å nekte å tilby behandlingen også i tilfelle han finner at klienten er påvirket av alkohol eller narkotika.

12. Dersom klienten ikke overholder kravene i forskriften, vil salongens ansvar for behandlingen som utføres utelukkes.
 
§ 8
Innbetaling

 
1. Kunden er forpliktet til å betale for de kosmetiske tjenestene som tilbys. Prisliste er tilgjengelig på nettstedet https://www.beautytherapy.no/, på Facebook -profilen @beautytherapymediogspaklinikk og i resepsjonen på salongen.

2. Salongen tilbyr følgende betalingsmåter: kontanter, kort, Vipps og ved faktura, bankoverføring innen 14 dager etter fakturadato.
 
3. Prisene i vår prisliste og på nettstedet er ikke et kommersielt tilbud, de kan endres fordi serien og behandlingspakkene arrangeres individuelt for hver klient.

4. Salongen forbeholder seg retten til å gjennomføre midlertidige kampanjer for behandlingene som tilbys i salongen. Bruk av redusert pris eller kampanjetilbud kan være underlagt separate regler som vil bli offentliggjort. Kunder som har betalt hele prisen på behandlingen har ikke krav på krav under denne kampanjen.

5. Salongen introduserer med jevne mellomrom salgsfremmende tjenester kommunisert gjennom profilen på Facebook, utsending og personlig som "Månedens behandlinger". Kampanjer er gyldige på det tidspunktet som er angitt i de forberedte tilbudene. Salongen selger også salgsfremmende produkter, dette salget gjennomføres til lagrene er oppbrukt

6. Hver kunde har muligheten til å dra fordel av den "vanlige kunden rabatt". Kunden har rett til denne rabatten fra det fjerde besøket i salongen, forutsatt at hyppigheten av besøk som passer for bestemte behandlinger opprettholdes. Hver klient med status som "vanlig klient" får 10% rabatt på behandlinger og produkter som kan kjøpes i salongen. Ved tjenester og salgsfremmende produkter - rabatter kombineres ikke.

7. Kjøpte tjenester og varer refunderes ikke. 

§9
 Gavekort

 
1. Gavekort kan kjøpes på salongen.

2. Gavekort selges i en elegant form, pakket i en konvolutt.

3. Gavekort er rullende tilgjengelig for enhver behandling eller et bestemt beløp.

4. Gavekortet gir rett til å bruke tjenestene i salongen i samsvar med gjeldende prisliste og verdien av kupongen.

5. Gavekort er gyldige i 3 måneder fra kjøpsdatoen (eller, i unntakssituasjoner, i henhold til utløpsdatoen som er skrevet på gavekortet) - i denne perioden må du bruke de kjøpte behandlingene. Når gavekortene utløper, går den ubrukte verdien tapt.

6. Gavekort kan brukes under ett eller flere besøk, avhengig av kjøpte tjenester.

7. Mottaker er forpliktet til å bestille time på forhånd i samsvar med bestemmelsene i §3 Avtale. Vennligst informer resepsjonen om at betalingsmåten for den ordnede behandlingen er et gavekort.

8. Prosedyren kan kanselleres i henhold til reglene beskrevet i §4. Hvis reservasjonen ikke kanselleres i samsvar med bestemmelsene i §4, reduseres verdien av gavekortet med verdien av den planlagte behandlingen.

9. 9. Hvis gavekortet går tapt eller ødelegges, er Salongen ikke ansvarlig eller kompenserer for tap forårsaket av situasjonen.

10. Gavekort kan ikke byttes mot kontanter.

11. Gavekort kan bare brukes av personen de er skrevet for, eller i unntakstilfeller kan det skrives om til en annen person.

12. Gavekort kan ikke refunderes, så vær oppmerksom på å handle.

13. Etter ønske kan mottakeren betale ekstra for gavekortet hvis verdien av tjenestene de ønsker å bruke overstiger verdien. Når du betaler med en kupong for tjenester med en lavere verdi enn verdien av kupongen, vil kontoret ikke gi refusjon for differansen.

14. En integrert del av gavekortene er disse reglene. Ved bestilling erklærer kjøperen at han har lest innholdet og godtar det fullt ut.

§10
 Behandlingen går

 
1. Behandlingspass er tilgjengelig for salg til enhver tid for enhver behandling du ønsker.

2. Behandlingskort kan kjøpes på salongen.

3. Behandlingspass selges med 5+1 rabatt. Hvis du kjøper 5 behandlinger, er den sjette behandlingen gratis.

4. Et behandlingskort gir deg rett til å bruke tjenestene i salongen i samsvar med gjeldende prisliste og verdien av kortet.

5. Prosedyren kan kanselleres i henhold til reglene beskrevet i §4. Ved unnlatelse av å kansellere en bestilling i samsvar med bestemmelsene i §4, 24 timer før det planlagte besøket, anses besøket under passet å ha blitt gjort.

6. Pass kan ikke byttes mot kontanter.

7. Pass kan ikke refunderes, så vær snill å handle.

8. Passet kan ikke kombineres med andre tilbud og rabatter i salongen.

9. Betaling for behandlinger fra passet bør skje senest ved første besøk.

§11
La oss dele kuponger


 
1. Kuponger kjøpt på Let's Deal -plattformen kan ikke kombineres med andre kampanjer hos forhandleren.
 
2. Dette tilbudet er for nye kunder og kan bare brukes én gang.

3. En klient kan bare bruke én kupong for en gitt behandling. Hver kupong har en bestemt utløpsdato. Dealen kan kun brukes i sin helhet og gjelder for et kjøpstilfelle inne i en gyldighetsperiode som vil være nærmere angitt. Det er ikke mulig å dele deler til gode, få deler av den i kontanter eller å bruke flere ganger. Dealen kan heller ikke kombineres med andre rabatter

4. Ved fratredelse gjelder reglene beskrevet i § 4.

5. Kunder som ønsker å avbryte bruken av en kupong og ønsker refusjon, blir bedt om å kontakte Let's Deal. Salongen har ikke autorisasjon til å refundere den kjøpte kupongen.

6. Dealer som ikke brukes grunnet for sen booking, sykdom, manglende oppmøte, avbestilling eller flytting mindre enn 24 timer før bestilt tid, refunderer ikke. Ved tilfelle at du har gjort en bestilling og utvikling uteblitt fra den bestilte tiden, forbeholder Let's deal og tilbyr seg retten til å belaste deg som kunde og gebyr som samsvarer dealprisen. La oss handle og tilby forbeholder seg også retten til å belaste deg som kunde og avbestillingsgebyr slik at du ikke kan avbestille og reservere innen 24 timer.

7. Kunder må oppgi koden Let's Deal når de bestiller behandlingen som den gjelder.
 
8. Alle ansiktsbehandlinger som er kjøpt på Let's Deal -plattformen dekker bare ansiktet og inkluderer ikke nakke og dekolletasje.

§12
Ansvar

 
1. Kundene er ansvarlige for eventuelle skader på salongutstyr uten begrensning. For skader forårsaket av mindreårige er deres juridiske representanter ansvarlige.
 
2. Salongen er ikke ansvarlig for ytterplagg. Salongen er ikke ansvarlig for gjenstander som er igjen i ytterplagget eller i salongen utenfor stedene som er bestemt for å la dem stå, spesielt verdisaker, vesker, ryggsekker og vesker, som kunden bør ha med seg.

3. Salongen er ansvarlig for feil utført behandling av sine ansatte.

4. Kundens manglende overholdelse av forskriftens bestemmelser eller falske uttalelser angående hans/hennes helsetilstand og kontraindikasjoner eller i intervjuet resulterer i at ansvarsfraskrivelsen for den utførte behandlingen fra salongens side utelukkes.

5. Salongen er ikke ansvarlig for Kundens misnøye med det endelige resultatet av Behandlingen, som følge av Kundens subjektive oppfatning, hvis Behandlingen ble utført på en profesjonell måte, i samsvar med kosmetologi og på en måte som ikke erstatter generelt aksepterte standarder.

§13
Klager

 
1. Klienter bør rapportere klager umiddelbart etter forekomst av uønskede symptomer, senest innen 4 dager fra behandlingsdatoen. Grunnlaget for å sende inn en klage er å fremlegge kjøpsbevis i form av den opprinnelige regnskapskvitteringen eller annet betalingsbevis for tjenester (bekreftelse på overføring, utskrift for betaling med kort, bekreftelse fra en ansatt på kontoret for salg av tjenester) ).

2. Klager gjøres skriftlig personlig ved salongen eller via e -post. Det er lurt å legge ved fotografisk dokumentasjon til søknaden.

3. Alle klager vil bli bekreftet innen 14 dager fra datoen klagen er mottatt av salongen.

4. Hvis klagen godtas, vil salongen gi klienten en korrigerende behandling gratis. Salongen kan tilby ytterligere fordeler som kompensasjon.

5. I tilfelle avslag på å godta en klage, har Kunden rett til å klage på avgjørelsen innen 14 dager. I klagesaker vil ovennevnte bestemmelser gjelde mutatis mutandis.

6. Ved spørsmålstegn ved Behandlingen umiddelbart etter at den er utført, er Kunden ikke fritatt for å betale for tjenesten som tilbys - hvis legitimiteten til hans/hennes krav er mulig, vil den mulige refusjonen bli foretatt i sin helhet. Salongen forbeholder seg imidlertid retten til å unnta Kunden fra gebyret i tilfelle åpenbart begrunnede klagegrunner.

7. Situasjoner der kontoret ikke er ansvarlig:
- mangel på behandlingseffekter hvis klienten ikke har gjennomgått en uavbrutt serie behandlinger, som ble foreslått avhengig av behandlingen eller enheten som ble brukt,
- helseskade etter prosedyren som følge av skjult en medisinsk tilstand eller medisiner tatt av klienten,
- mekanisk skade på neglen, noe som resulterer i en ødelagt spiker eller avskåret lakk,
- manglende overholdelse av instruksjonene etter behandling fra personalet, noe som resulterer i uønskede komplikasjoner, først og fremst ikke bruk av solen etter eksfolieringsbehandlinger og bruk av preparater med UV-filtre, mangel på hygiene etter depileringsbehandlinger, ingen fortsettelse av behandling for inngrodde tånegler eller andre fotproblemer.

8. Krav knyttet til spikerdesign:
- bløtleggingspolering - opptil 3 dager fra datoen for service er det garanti for kvalitet (korreksjoner av avskåret lakk utføres på bekostning av salongen),
- bygningsgel - opptil 7 dager etter tjenesten, skjer korrigeringer fra ikke -mekaniske skader på bekostning av operasjonen.

9. Kunder som bruker den klassiske manikyr-/pedikyrtjenesten, bør sende inn en klage senest 3 dager fra datoen for service. Klagen vil ikke bli behandlet på et senere tidspunkt.

§14
Andre bestemmelser

 
1. Røyking og bruk av tobakk og nikotinprodukter, inkludert elektroniske sigaretter, er strengt forbudt i hele salongen, det samme er inntak av alkoholholdige drikker og andre typer sentralstimulerende midler og narkotika.

2. Det er forbudt å ta med dyr til salongens lokaler.

3. Det er forbudt å ta med sykler og elektriske scootere inn i salongområdet. Barnevogner er tillatt.

§15
Sluttbestemmelser

 
1. Hver klient har rett til å inspisere forskrifter, prisliste og sertifikater referert av salongen eller ansatte.

2. Salongen forbeholder seg retten til å gjøre endringer i vilkårene. Nye bestemmelser er bindende fra det øyeblikket de publiseres i salongen. De eksisterende bestemmelsene skal gjelde for forbehold og behandlinger gjort før endringen.

3. Alle saker som ikke er inkludert i salongens forskrifter, vil alltid bli vurdert med villighet til å inngå et kompromiss og en avtale som er tilfredsstillende for begge parter, dvs. kundene og salongen.

4. Disse forskriftene skal gjelde fra 01.08.2021 og skal gjelde inntil videre